روز زن و روز مادر مبارک .... - خاطرات من و مهدی و نی نی

روز زن و روز مادر مبارک ....

سلام به همه دوستای عزیزم   .... خوبین ؟ خوش میگذره ؟ اول از همه روز مادر رو به همه مادرهای عزیز و مهربون مخصوصاً مامان مهربون خودم تبریک میگم ....  امسال روز مادر یه عالمه اس ام اس و پیام از دوستای گل و مهربونم گرفتم  که هم روز زن و هم روز مادر رو تبریک گفته بودن ....  من هنوز مامان کوچولوام .... مهدی عزیزم هم امسال کلی شرمندم کرد...    من مدتها بود می خواستم گوشیمو عوض کنم ولی موقعیتش پیش نمیومد .... امسال مهدی روی پول گوشی که می خواستم بگیرم پول گذاشت تا بالاخره بتونم بخرمش .... یه گوشی N80 گرفتم .... بیشتر پولشو مهدی داد ....  اینم از کادوی روز زن و یا مادر ما .....

پنج شنبه صبح ساعت 10 عقد عمه نازنینم بود ...... وای موقعی که حاج آقاهه داشت خطبه عقد رو میخوند قلب من داشت از جا کنده می شد .... اشک تو چشمام جمع شده بود ....  یاد عقد خودم و مهدی افتام ..... آخه عقد ما هم تو همون محضر بود ..... خدایا به خاطر همه چیز ممنونم .... به خاطر همسر مهربونم ..... به خاطر خوشبختی که دارم با تمام وجود احساسش می کنم ..... به خاطر ازدواج عمه ام ..... بزرگترین آرزوی من همیشه خوشبختی  عمه مهربونم بود .... . خوشحالم که به آرزوم رسیدم .....  برای سربلندی و سعادتشون همیشه دعا می کنم .... 

دیروز صبح رفتیم خونه مامان مهدی .... روز مادر نشد که بریم برای همین کادوی روز مادر رو با یک روز تأخیر بهش دادیم ....  خیلی از کادوش خوشش اومد .... بعد هم برادر مهدی پیشنهاد داد که بریم بیرون .... خلاصه زود بساطمونو جمع کردیم و زدیم به کوه و دشت و جاده .... جاتون خالی خیلی خوش گذشت .... خیلی وقت بود که بیرون نرفته بودیم .... یه روحیه حسابی عوض کردیم .... همیشه شاد باشید ... تا بعد